Παρασκευή 26.04.24 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 
Forum | Download area | Erasmus | Χρήσιμες συνδέσεις | Επικοινωνία | Αρχική Σελίδα
Εισαγωγή στο ΠΜΣ
Οδηγός σπουδών
Mαθήματα
Διπλωματικές εργασίες
Επιστημονικές δημοσιεύσεις & Ανακοινώσεις
Συνέδρια & Ημερίδες
Ανακοινώσεις συνεδρίων
Πίνακας ανακοινώσεων
Πρόγραμμα ακαδημαϊκού έτους
Έρευνα - Βιβλιοθήκες - Εργαστήρια
Φοιτητές - τριες
Διδάσκοντες - ουσες
Webmail






 

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

B' Kατεύθυνση - Ορκωμοσία Νοεμβρίου 2006

 

Ζυγογιάννης Χρήστος με θέμα:

«Κριτική ανάλυση του διδακτικού υλικού για την ιστορική εκπαίδευση των μαθητών της ΣΤ' Δημοτικού»

Επιβλέπουσες: (A) Κάββουρα Θεοδώρα και (B) Βέμη Βασιλική

Μάτος Αναστάσιος με θέμα:

«Εικονικές Κοινότητες Εκπαιδευτικών: προϋποθέσεις για να λειτουργήσουν ως περιβάλλοντα οικοδόμησης γνώσης. Μια μελέτη περίπτωσης: 'Φρυκτωρίες'»

Επιβλέποντες: (A) Κόλλιας Βασίλειος και (B) Πολίτης Παναγιώτης

Νταβλαμάνου Ελένη με θέμα:

«Διαθεματικότητα - Διεπιστημονικότητα και Λογοτεχνία. Διδάσκοντας μαθηματικά μέσα από λογοτεχνικά κείμενα»

Επιβλέποντες/ουσες: (A) Λαλαγιάννη Βασιλική και (B) Τριανταφυλλίδης Τριαντάφυλλος

Παπαϊωάννου Θεοδώρα με θέμα:

«Παραγωγή έντυπου και ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για την κατανόηση ιστορικών γεγονότων της Ελληνικής Επανάστασης και αξιολόγησή του στη σχολική τάξη»

Επιβλέποντες/ουσες: (A) Κάββουρα Θεοδώρα και (B) Κόλλιας Βασίλειος

Κατσίκα Ιουλία με θέμα:

«Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στα μειονοτικά και διαπολιτισμικά σχολεία (και σχολεία τσιγγανοπαίδων). Συγκριτική αποτύπωση και αξιολόγηση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού υλικού (παρεμβατική πρόταση για τη διδασκαλία της νέας ελληνικής στους τσιγγανόπαιδες)»

Επιβλέποντες/ουσες: (A) Τσοκαλίδου Πετρούλα και (B) Μήτσης Ναπολέων

 
Μάτος Αναστάσιος με θέμα:

«Εικονικές Κοινότητες Εκπαιδευτικών: προϋποθέσεις για να λειτουργήσουν ως περιβάλλοντα οικοδόμησης γνώσης. Μια μελέτη περίπτωσης: 'Φρυκτωρίες'»

Επιβλέποντες: (A) Κόλλιας Βασίλειος και (B) Πολίτης Παναγιώτης

ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Ο σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να διαπιστωθεί αν η εισαγωγή των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση, προκαλεί ρήξεις στις πρακτικές των εκπαιδευτικών σχετικά με την επαγγελματική τους εξέλιξη, προς την κατεύθυνση δημιουργίας κουλτούρας κοινότητας μάθησης και οικοδόμησης γνώσης.

Περιγράφηκαν και αναλύθηκαν οι «Φρυκτωρίες» (www.komvos.edu.gr/fryktories), ένα δικτυακό περιβάλλον που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει μια ομάδα φιλολόγων οι οποίοι αποσπάστηκαν σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού για να διδάξουν Ελληνικά ως Ξένη Γλώσσα. Παρόλο που πολλά από τα χαρακτηριστικά αυτής της ομάδας ευνοούσαν ρήξεις με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, μέσα από την ανάλυση ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων, φάνηκε πως αυτό δεν επιτεύχθηκε στον αναμενόμενο βαθμό.

Τα ζητήματα που σχετίζονται με την απουσία ρήξεων στις πρακτικές των εκπαιδευτικών - μελών των «Φρυκτωριών», έχουν να κάνουν με α) νοοτροπίες και παγιωμένες συνήθειες που επικρατούν παραδοσιακά στο χώρο της εκπαίδευσης και μεταφέρονται σε κάθε νέα πρωτοβουλία και β) με τον τρόπο που σχεδιάστηκε και καθοδηγήθηκε η συγκεκριμένη δικτυακή κοινότητα.


Διεύθυνση Γραμματείας: Αργοναυτών και Φιλελλήνων, νέο κτίριο του παραλιακού συγκροτήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,
4ος όροφος, γραφείο 9. 38221 ΒΟΛΟΣ // Τηλέφωνο: 24210-74881 // Φάξ: 24210-74881 // Email:
primedupg@pre.uth.gr