Παρασκευή 26.04.24 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 
Forum | Download area | Erasmus | Χρήσιμες συνδέσεις | Επικοινωνία | Αρχική Σελίδα
Εισαγωγή στο ΠΜΣ
Οδηγός σπουδών
Mαθήματα
Διπλωματικές εργασίες
Επιστημονικές δημοσιεύσεις & Ανακοινώσεις
Συνέδρια & Ημερίδες
Ανακοινώσεις συνεδρίων
Πίνακας ανακοινώσεων
Πρόγραμμα ακαδημαϊκού έτους
Έρευνα - Βιβλιοθήκες - Εργαστήρια
Φοιτητές - τριες
Διδάσκοντες - ουσες
Webmail






 

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Α' Εξάμηνο  |  Β' Εξάμηνο  |  Γ' Εξάμηνο  |  Σημειώσεις Μαθημάτων
 
 
Μαθήματα B' Εξαμήνου
 
Mάθημα
Υπεύθυνος/η μαθήματος
Διδασκαλία και μάθηση με ΤΠΕ: ερευνητικές προσεγγίσεις (Υ) - ΤΠΕ024
Σολομωνίδου Χριστίνα
Σχεδίαση και αξιολόγηση έντυπου και ηλεκτρονικού διδακτικού υλικού (Υ) - ΔΥ025
Παναγιώτης Πολίτης
Προγράμματα σπουδών στις θετικές επιστήμες (Υ/Ε) - ΠΣΘ126
Κωνσταντίνος Χατζηκυριάκου
Προγράμματα σπουδών στις επιστήμες του ανθρώπου (Υ/Ε) - ΠΣΑ227
Βασιλική Βέμη
 
Διδασκαλία και μάθηση με ΤΠΕ: ερευνητικές προσεγγίσεις (Υ) - ΤΠΕ024
Υπεύθυνη Μαθήματος: Σολομωνίδου Χριστίνα

Σκοπός του μαθήματος:
Οι φοιτητές/-τριες ενημερώνονται και ασκούνται σε νέες κατευθύνσεις και μεθόδους έρευνας για τη διδακτική αξιοποίηση εργαλείων ΤΠΕ για τη βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης, με τη σχεδίαση, εφαρμογή και αξιολόγηση εποικοδομητικών και συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης με τη χρήση των ΤΠΕ.

Περιγραφή του μαθήματος:
Το θεωρητικό μέρος του μαθήματος αναφέρεται σε: σύγχρονες αντιλήψεις για τη διδασκαλία και τη μάθηση, διεθνείς ερευνητικές τάσεις για τη διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ, και βέλτιστες πρακτικές αξιοποίησης των ΤΠΕ που προωθούν την οικοδόμηση της γνώσης, τη συνεργασία την επικοινωνία και την ισότητα μεταξύ των εκπαιδευομένων, τη μάθηση μέσω του διαδικτύου, τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης, κλπ. Μελετώνται θέματα σχετικά με την επίδραση εκπαιδευτικού λογισμικού διαφόρων τύπων και χαρακτηριστικών για μια πρώτη προσέγγιση της γνώσης ή για μια σε βάθος προσέγγιση, και τους ρόλους εκπαιδευτικών και μαθητών/-τριών στο νέο περιβάλλον μάθησης με ΤΠΕ.

Στο ερευνητικό μέρος οι φοιτητές/-τριες εκπονούν ένα ατομικό έργο που αναφέρεται στη σχεδίαση, πραγματοποίηση και αξιολόγηση μιας μικρής έκτασης έρευνας για τη αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της αξιοποίησης διαφόρων περιβαλλόντων λογισμικού και των ΤΠΕ μέσα σε σχολική τάξη. Η εργασία αυτή περιλαμβάνει:
  • τη μελέτη της βιβλιογραφίας σχετικά με τις ιδέες, απόψεις, κλπ. των μαθητών/ριών για το υπό μελέτη θέμα, και για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην τάξη
  • τη διατύπωση στόχων και υποθέσεων της έρευνας και της διδασκαλίας με ΤΠΕ
  • την επιλογή των εκπαιδευτικών περιβαλλόντων λογισμικού και τη συγγραφή φυλλαδίων εργασίας, ερωτηματολογίων, φύλλων παρατήρησης, κλπ.
  • την επιλογή της μεθόδου και των εργαλείων της έρευνας
  • μια αρχική παρουσίαση (σε ΡΡ) του σχεδίου έρευνας, του λογισμικού και του συνοδευτικού διδακτικού υλικού
  • την πραγματοποίηση της διδασκαλίας και έρευνας
  • τη μελέτη των ερευνητικών δεδομένων
  • μια τελική παρουσίαση (σε ΡΡ) με τα αποτελέσματα της έρευνας για την αξιολόγηση της διδασκαλίας με τη χρήση των ΤΠΕ
  • την παράδοση φακέλου υλικού με γραπτή εργασία που περιγράφει αναλυτικά όλα τα στάδια της διαδικασίας, ηλεκτρονικά αρχεία των παρουσιάσεων και της εργασίας καθώς και όλο το συνοδευτικό υλικό.

Ενδεικτική βιβλιογραφία:

Βιβλία

  • Barrett, E. (ed.) (1992/1995: 3rd ed.). Sociomedia. Hypermedia, multimedia and the social construction of knowledge. London, Massachusetts: The MIT Press
  • Jonassen, D.H. & Land, S. (eds.). Theoretical foundations of student-centered learning environments. London: LEA
  • Preece, J. (2000) Online communities: Designing usability, supporting sociability. New York, J. Wiley & Sons
  • Σολομωνίδου Χ. (2006). Νέες τάσεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία: εποικοδομητισμός και σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης. Αθήνα: Μεταίχμιο
'Αρθρα
  • Duffy, T.M. & Cunningham, D.J. (1996). Constructivism: Implications for the design and delivery of instruction. In D.H. Jonassen (ed.) Educational communications and technology. New York: Simon & Schuster Macmillan, 170-199
  • Hannafin, M. & Land, S. (1997). The foundations and assumptions of technology-enhanced student-centered learning environments. Instructional Science, 25, 167-202
  • Kanuka, H. & Anderson, T. (1999). Using constructivism in technology-mediated learning: constructing order out of the chaos in the literature, Radical Pedagogy, 1(1), 1999. Available at: http://radicalpedagogy.icaap.org/content/
    vol1.1999/issue2/02kanuka1_2.html
  • Lehtinen, E., Hakkarainen, K., Lipponen, L., Rahikainen. M. & Muukkonen, H. Computer Supported Collaborative Learning: A Review. CL-Net Project, University of Turku, University of Helsinki. On-line document
  • Scardamalia, M., & Bereiter, C. (1994). Computer support for knowledge-building communities. Journal of the Learning Sciences, 3, 265-283
  • Σολομωνίδου, Χ. (2000). Η μάθηση με χρήση υπολογιστών: δεδομένα ερευνών. Themes in Education, 1(1), 75-100

Διδάσκοντες/ουσες:

Μέλη ΔΕΠ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Χριστίνα Σολομωνίδου, καθηγήτρια, ΠΤΔΕ
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης, επίκ. καθηγητής, ΠΤΕΑ
Παναγιώτης Πολίτης, επίκ. καθηγητής, ΠΤΔΕ
Μαρίνα Παπαστεργίου, λέκτορας, ΤΕΦΑΑ

Μέλη ΔΕΠ άλλων Πανεπιστημίων
Χριστίνα Μεταξάκη, καθηγήτρια, ΤΕΕΠΗ, Δημοκρίτειου Παν. Θράκης
Αριστοτέλης Ράπτης, καθηγητής, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Μαρία Γρηγοριάδου, αν. καθηγήτρια, Τμ Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΕΚΠΑ Βασίλιος Δαγδιλέλης, αν. καθηγητής, Τμ. Εκπ/κής Πολιτικής, Παν. Μακεδονίας
Αναστάσιος Μικρόπουλος, αν. καθηγητής, ΠΤΔΕ, Παν. Ιωανίννων
Αντώνης Λιοναράκης, επίκ. καθηγητής, ΕΑΠ
Ελένη Ντρενογιάννη, επίκ. καθηγήτρια, ΠΤΔΕ ΑΠΘ
Δημήτριος Σάμψων, επίκ. καθηγητής, Τμ. Διδ. της Τεχνολογίας & Ψηφιακών Συστημάτων Παν. Πειραιά

Διδάκτορες
Φωτεινή Γκαραγκούνη-Αραίου, δρ. ΠΤΔΕ, Π.Θ.
Βασίλης Κόλλιας, δρ. Παν. Βοστόνης


πάνω

Σχεδίαση και αξιολόγηση έντυπου και ηλεκτρονικού διδακτικού υλικού (Υ) - ΔΥ025
Υπεύθυνος Μαθήματος: Παναγιώτης Πολίτης

Σκοπός του μαθήματος:
Παρουσίαση αρχών σχεδίασης και μεθοδολογιών αξιολόγησης έντυπου διδακτικού υλικού (βιβλίο μαθητή, φύλλα εργασίας μαθητή, βιβλίο καθηγητή) καθώς και ηλεκτρονικού διδακτικού υλικού (εκπαιδευτικού λογισμικού, εκπαιδευτικού video, συνεργατικών διαδικτυακών περιβαλλόντων μάθησης).

Περιγραφή του μαθήματος:
Το μάθημα σκοπεύει να εισάγει τους/τις φοιτητές/ριες σε θέματα που άπτονται:
  • της σχεδίασης εκπαιδευτικών εφαρμογών των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών σε σχέση με τον τρόπο που τα διάφορα μοντέλα μάθησης επιδρούν στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη μαθησιακών περιβαλλόντων
  • της κριτικής χρήσης υπολογιστικών και δικτυακών τεχνολογιών σε εκπαιδευτικές διαδικασίες
  • των σύγχρονων διεθνών τάσεων και ζητημάτων εννοιολόγησης και αξιολόγησης ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου,
  • της σχεδίασης έντυπου υλικού με στόχο την ενεργό μάθηση του εκπαιδευόμενου,
  • της σχεδίασης των προδιαγραφών, των βασικών σχεδιαστικών αρχών (ρυθμός, ισορροπία, αναλογία, ποικιλία, έμφαση, αρμονία κλπ) που αφορούν στα σχολικά βιβλία καθώς και στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους (διαστήματα, αριθμός γραμμών/σελίδα, στοίχιση, διάστιχα, επισημάνσεις, επικεφαλίδες, κεφαλίδες, υποσημειώσεις, πίνακες, διαγράμματα, εικονογραφικό υλικό, πίνακες περιεχομένων, μέγεθος της σελίδας, προσανατολισμός, κλπ),
  • της αξιολόγησης του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού - με τη χρήση ποικίλων τεχνικών, οργάνων και κριτηρίων αξιολόγησης - ως μια διαρκούς διαμορφωτικής διαδικασίας η οποία λαμβάνει χώρα κατά την περίοδο της παραγωγής, της έγκρισης, της εισαγωγής, μπορεί να είναι εσωτερική και εξωτερική και να γίνεται σε μακρο- και μικρο-επίπεδο,
  • των θεωρητικών πλαισίων αξιολόγησης σύνθετων διερευνητικών τεχνολογικών περιβαλλόντων μάθησης (συνεργατικών και μη), με έμφαση στην οργάνωση επιμέρους ερευνών αξιολόγησης της χρήσης και της ένταξης των τεχνολογικών περιβαλλόντων στην εκπαίδευση, των κατάλληλων μεθόδων και κριτηρίων αξιολόγησης των τεχνολογικών περιβαλλόντων από τους καθηγητές, των παραγόντων αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού, των κατευθυντήριων γραμμών για την επιλογή και την αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού με βάση τους εξής άξονες: περιεχόμενο, αλληλεπιδράσεις, διαδικασία αξιολόγησης,
  • των σχεδιαστικών δυσκολιών καθώς και των παιδαγωγικών κριτηρίων και κριτηρίων ευχρηστίας αξιολόγησης που αφορούν στους εκπαιδευτικούς δικτυακούς τόπους, καθώς και των διαστάσεων που επεμβαίνουν στην σχεδίαση λογισμικών συνεργατικής μάθησης.

Ενδεικτική βιβλιογραφία:

Βιβλία

  • Μικρόπουλος Α. (2000). Εκπαιδευτικό Λογισμικό. Αθήνα: Κλειδάριθμος.
  • Μπονίδης Κ. (2004). Το περιεχόμενο του σχολικού βιβλίου ως αντικείμενο έρευνας. Αθήνα: Μεταίχμιο.
  • ΥΠΕΠΘ & ΠΙ (1999). Προδιαγραφές Εκπαιδευτικών Βοηθητικών Μέσων, Τόμοι Ι-ΙΙΙ. Αθήνα.
  • R. Mayer (2001). Multimedia Learning. Cambridge University Press.
'Αρθρα
  • Ainsworth, S. (1999), Designing Effective Multi-representational Systems, Technical Report, ESRC Centre for Research in Development, Instruction and Training, University of Nottingham, No. 58.
  • Dillenbourg, P. (1999), What do you mean by collaborative learning?, in Dillenbourg, P. (Ed.): Collaborative Learning: Cognitive and Computational Approaches, Advances in Learning and Instruction series, Pergamon, Elsevier, pp.1–20.
  • Dimitracopoulou, A. and Komis, V. (2005), Design principles for the support of modelling and collaboration in a technology-based learning environment, Int. J. Continuing Engineering Education and Lifelong Learning, Vol. 15, No. 1-2, pp. 30-55.
  • Jonassen, D.H. and Land, S. (2000) Theoretical Foundations of Learning Environments, LEA.
  • White, B., Shimoda, T. and Frederiksen, J. (1999), Enabling students to construct theories of collaborative inquiry and reflective learning: computer support for metacognitive development, International Journal of Artificial Intelligence in Education, Vol. 10, No. 2, pp.151-182.
  • Κόμης Β., Ράπτης Α., Πολίτης Π., Δημητρακοπούλου Α., (2004), Το εκπαιδευτικό λογισμικό μοντελοποίησης στη Διδακτική των Θετικών Επιστημών, στο Κεκκές Ι. (Επιμέλεια): Οι Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. Ζητήματα Σχεδιασμού και εφαρμογών: Φιλοσοφικές - Κοινωνικές Προεκτάσεις, εκδ. Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Αθήνα: Ατραπός.

Διδάσκοντες/ουσες:

Μέλη ΔΕΠ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Ναπολέων Μήτσης, καθηγητής, ΠΤΔΕ
Βασιλική Παπαδημητρίου, καθηγήτρια, ΠΤΔΕ
Χριστίνα Σολομωνίδου, καθηγήτρια, ΠΤΔΕ
Ελένη Σταυρίδου, καθηγήτρια, ΠΤΔΕ
Βασιλική Λαλαγιάννη, αν. καθηγήτρια, ΠΤΔΕ
Διονύσης Βαβουγιός, επίκ. καθηγητής, ΠΤΕΑ
Δημήτριος Μπενέκος, επίκ. καθηγητής, ΠΤΔΕ
Παναγιώτης Πολίτης, επίκ. καθηγητής, ΠΤΔΕ

Μέλη ΔΕΠ άλλων Πανεπιστημίων
Παναγιώτης Κουμαράς, καθηγητής, ΠΤΔΕ, ΑΠΘ
Αγγελική Δημητρακοπούλου, αν. καθηγήτρια, ΤΕΠΑΕΣ, Παν. Αιγαίου
Χρόνης Κυνηγός, αν. καθηγητής, ΦΠΨ, ΕΚΠΑ
Αναστάσιος Μικρόπουλος, αν. καθηγητής, ΠΤΔΕ, Παν. Ιωαννίνων
Μαριάννα Τζεκάκη, αν. καθηγήτρια, ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ
Βασίλης Κόμης, επίκ. καθηγητής, ΤΕΕΑΠΗ, Παν. Πατρών
Αντώνης Λιοναράκης, επίκ. καθηγητής, ΕΑΠ
Κυριάκος Μπονίδης, επίκ. καθηγητής, ΦΠΨ, ΑΠΘ
Έφη Παπαδημητρίου, λέκτορας, ΠΤΔΕ ΑΠΘ
Γιώργος Παπαδόπουλος, επίκ. καθηγητης, Τμ. Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων ΓΠΑ

πάνω

Προγράμματα σπουδών στις θετικές επιστήμες (Υ/Ε) - ΠΣΘ126
Υπεύθυνος Μαθήματος: Κωνσταντίνος Χατζηκυριάκου

Σκοπός του μαθήματος:
Η ενημέρωση των φοιτητών/ριών για τις διεθνείς τάσεις στη σύνταξη προγραμμάτων σπουδών για τις Φυσικές Επιστήμες και τα Μαθηματικά. Η κριτική ανάλυση αντιπροσωπευτικών παραδειγμάτων προγραμμάτων σπουδών.

Περιγραφή του μαθήματος:
  • Διεθνείς τάσεις για τη διδασκαλία και τη μάθηση στις φυσικές επιστήμες και τα μαθηματικά και οι συνέπειές τους στην ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Εξέταση της «λογικής», της επιστημολογίας, των κοινωνικών, πολιτισμικών και επαγγελματικών δεδομένων βάσει των οποίων αποφασίζεται τόσο το τι και πως θα διδαχθεί όσο και η ευρύτερη εκπαιδευτική πολιτική.
  • Ανάλυση επιλεγμένων προγραμμάτων σπουδών για τις φυσικές επιστήμες και τα μαθηματικά από χώρες της Ευρώπης, τις Η.Π.Α., κ.α. και σύγκρισή τους με αντίστοιχα ελληνικά. Ανοικτά και κλειστά προγράμματα σπουδών. Εναλλακτικές απόψεις για τα αναλυτικά προγράμματα.
  • Εργασία: Συγκριτική μελέτη τριών προγραμμάτων σπουδών από διαφορετικές χώρες.

Ενδεικτική βιβλιογραφία:

  • Curriculum and Evaluation standards for school mathematics (2000). NCTM.
  • Millar, R. and Osborne, J. (1998). Beyond 2000: Science education for the future. London: King’s College.
  • American Association for the Advancement of Science (ΑΑΑS) (1989). Science for all Americans. Project 2061. NY: Oxford University Press.
  • Programmes officielles francais (college lycee, enseignement primaire) CNDP.
  • Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο).
  • Χατζηγεωργίου, Γ. (2000). Γνώθι το Curriculum: Γενικά και Ειδικά Θέματα Αναλυτικών Προγραμμάτων και Διδακτικής. Αθήνα: Ατραπός.

Διδάσκοντες/ουσες:

Μέλη ΔΕΠ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Ιωάννης Χριστιάς, ομότιμος καθηγητής, ΠΤΔΕ
Κωνσταντίνος Λάμνιας, καθηγητής, ΠΤΕΑ
Βασιλική Παπαδημητρίου, καθηγήτρια, ΠΤΔΕ
Ελένη Σταυρίδου, καθηγήτρια, ΠΤΔΕ
Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης, αν. καθηγητής, ΠΤΔΕ
Γιώργος Πασιάς, επίκ. καθηγητής, ΠΤΕΑ
Κωνσταντίνος Χατζηκυριάκου, επικ. καθηγητής, ΠΤΔΕ

Μέλη ΔΕΠ άλλων Πανεπιστημίων
Παναγιώτης Ξωχέλλης, ομότιμος καθηγητής, ΦΠΨ, ΑΠΘ
Ελένη Χοντολίδου, επίκ. καθηγήτρια, ΦΠΨ, ΑΠΘ

Διδάκτορες
Αντώνης Μπομπέτσης, δρ., σύμβουλος Π.Ι.

πάνω

Προγράμματα σπουδών στις επιστήμες του ανθρώπου (Υ/Ε) - ΠΣΑ227
Υπεύθυνη Μαθήματος: Βασιλική Βέμη

Σκοπός του μαθήματος:
Η εξοικείωση των φοιτητών/ριών με τη μελέτη, σχεδίαση και αξιολόγηση των προγραμμάτων σπουδών γλώσσας, λογοτεχνίας και ιστορίας. Η κατανόηση της σχέσης των προγραμμάτων σπουδών με τα μοντέλα διδασκαλίας και μάθησης της γλώσσας, λογοτεχνίας και ιστορίας.

Περιγραφή του μαθήματος:
  • Διεθνείς τάσεις για τη διδασκαλία και τη μάθηση της γλώσσας, της λογοτεχνίας και της ιστορίας.
  • Αρχές σχεδίασης και τύποι προγραμμάτων σπουδών στη γλώσσα, τη λογοτεχνία και την ιστορία.
  • Διδακτικά μοντέλα και προγράμματα σπουδών.
  • Διαπολιτισμική διάσταση στα προγράμματα σπουδών στη γλώσσα, τη λογοτεχνία και την ιστορία.
  • Προγράμματα σπουδών και διδακτικό υλικό στη γλώσσα, τη λογοτεχνία και την ιστορία.
  • Συγκριτική μελέτη και αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών στη γλώσσα, τη λογοτεχνία και την ιστορία. Κατά τις μελέτες αυτές αναλύονται και συγκρίνονται οι έννοιες που διδάσκονται, η οργάνωση του γνωστικού περιεχομένου, η διατύπωση των στόχων, οι προτεινόμενες δραστηριότητες, οι oδηγίες για τους/τις εκπαιδευτικούς, οι τρόποι αξιολόγησης των μαθησιακών και άλλων αποτελεσμάτων.
  • H συμβολή της λογοτεχνικής θεωρίας στη διδακτική της λογοτεχνίας.
  • Εργασία: Συγκριτική μελέτη τριών προγραμμάτων σπουδών από διαφορετικές χώρες.

Ενδεικτική βιβλιογραφία:

  • Moon, B., Murphy, P. & Raynor, J. (eds) (1989). Policies for the curriculum. London: Hodder and Stoughton.
  • Bage, G. (2000). Thinking history 4 –14: teaching, learning, curricula & communities. London: Falmer.
  • Culler, J. (2000). Λογοτεχνική θεωρία. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
  • Easthope A. (1996). Literary into cultural studies. London & New York: Routledge.
  • Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο).
  • Χατζηγεωργίου, Γ. (2000). Γνώθι το Curriculum: Γενικά και Ειδικά Θέματα Αναλυτικών Προγραμμάτων και Διδακτικής. Αθήνα: Ατραπός.

Διδάσκοντες/ουσες:

Μέλη ΔΕΠ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Ιωάννης Χριστιάς, ομότιμος καθηγητής, ΠΤΔΕ
Κωνσταντίνος Λάμνιας, καθηγητής, ΠΤΕΑ
Ναπολέων Μήτσης, καθηγητής, ΠΤΔΕ
Ελένη Σταυρίδου, καθηγήτρια, ΠΤΔΕ
Δημήτρης Μπενέκος, επίκ. καθηγητής ΠΤΔΕ
Μαρία Παπαδοπούλου, επικ. καθηγήτρια, ΠΤΠΕ
Γιώργος Πασιάς, επίκ. καθηγητής, ΠΤΕΑ

Μέλη ΔΕΠ άλλων Πανεπιστημίων
Παναγιώτης Ξωχέλλης, ομότιμος καθηγητής, ΦΠΨ, ΑΠΘ
Σωφρόνης Χατζησαββίδης, καθηγητής, ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ
Βενετία Αποστολίδου, επίκ. καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Ευαγγελία Φρυδάκη, επίκ. καθηγήτρια, ΦΠΨ, ΑΠΘ
Ελένη Χοντολίδου, επίκ. καθηγήτρια, ΦΠΨ, ΑΠΘ
Θεοδώρα Κάββουρα, λέκτορας, ΦΠΨ ΕΚΠΑ

Διδάκτορες
Αντώνης Μπομπέτσης, δρ., σύμβουλος ΠΙ

πάνω
Διεύθυνση Γραμματείας: Αργοναυτών και Φιλελλήνων, νέο κτίριο του παραλιακού συγκροτήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,
4ος όροφος, γραφείο 9. 38221 ΒΟΛΟΣ // Τηλέφωνο: 24210-74881 // Φάξ: 24210-74881 // Email:
primedupg@pre.uth.gr